Hoppresultat och ett önskande

Efter en häktisk dag är jag hemma igen! Tävlat med den finaste hästen Nirvi! 
Förra gången vi tävlade så var det en Clear Round tävling och alla som red en felfri runda vann en rosett. Det trodde vi att det skulle vara den här gången också, och vi satsade på en felfri runda. Det blev det också men sedan visade det sig att tävlingen varit en 1:a, 2:a, 3:a tävling. Men det gjorde inget och vi fick en rosett ändå eftersom vi hoppat felfritt!

Det är jätte kul om ni kommenterar lite mer! Det är kul att se vad ni tyckt om inläggen! Kom gärna med förslag över vad jag kan skriva om! Det skulle betyda mycket för mig! Så snälla, kommentera och ha gärna önskemål!


Ha det bäst med häst! 


Kommentarer
Postat av: Ester

Gud du är såååå DUKTIG!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-03 @ 17:33:20
Postat av: Ester

Ellen jag ÄLSKAR din blogg!! Nu kan jag mycket mer!!!

2011-04-04 @ 20:29:11
Postat av: ester

Jag ÄLSKAR din blogg!!!!!!

Nu kan jag mer om lite allt möjligt!

2011-04-04 @ 20:30:18
Postat av: Ellen

Och jag älskar dig! Tack så mycket! Du är så snäll! Vad vill du att jag ska skriva om? Snälla ge förslag! <3

2011-04-06 @ 18:38:52
URL: http://horseslover.blogg.se/
Postat av: ester

Du är så snäll! Jag lovar att säga till om jag kommer på något!

2011-04-08 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0