Här bor jag nu!


Skolan! Klassrummet längst upp till höger (fördragna gardiner) är mitt!




Mitt hus! 




Porten till oss.




Trappuppgång.



Kök. (Ingång vid hallen, åt höger om barbordet ingång till matsal).


Matsal (framför vardagsrum)


Vardagsrum.


Vardagsrum (framför stolen ingång till hall).


Utsikt från fönster.


Dörr till vänster är ingång till kök, dörr rakt fram ingång till hall.


Korridor mellan nedervåning och kök. Någonstans till vänster är ingång till mammas och pappas sovrum.


Trappa till nedervåning.


Till vänster mitt och Alvas rum till höger Moas.

 



Mitt rum.



Mitt rum från annan vinkel.


Min wakein-closet

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Ellen! Jättefint på alla sätt där i bor, Jag känner att jag snart måste komma för att uppleva miljön och för att efter skolan vara tillsammans med er! Massor med kramar fån mormor!

P.s Hälsa alla

2010-09-06 @ 20:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0